BUW7GUC7GUOiGpY8BSO8GUMi

Konsep Terbaru AI Art Generator Buat Kagum Pengguna

Johorpress - Kewujudan platform yang menjana imej baru data perintah yang pengguna masukkan menyediakan hasil setanding dengan artis terkenal. Kemajuan Teknologi Seni, AI Art Generator AI Artwork Generator adalah contoh bagaimana kecerdasan buatan juga boleh digunakan oleh manusia dalam dunia seni.

Berikut Konsep Terbaru AI Art Generator Buat Kagum Pengguna

Teknologi ini membantu pereka, artis dan ilustrator berfungsi lebih produktif dan berkesan. Selain itu, hasil kerja beliau lebih menarik dan sophisticated. Oleh itu, tidak menghairankan bahawa penjana grafik AI akan menjadi pesaing di dunia ini.

Komponen penjana seni AI boleh mempercepatkan proses kreatif anda.

Program penjana grafik AI ini mempunyai beberapa program yang pengguna boleh menggunakan atau cuba. Program teks-ke-imej yang menggunakan data dalam format input teks biasa. Sebaliknya, program penukaran imej untuk memasukkan data imej. Untuk mencipta kerja kemudian, penjana grafik AI membandingkan data yang dimasukkan oleh pengguna dengan set data daripada berbilang sumber.

petikan daripada sumber yang dipercayai bernama TechTarget juga menyatakan bahawa penjana karya seni AI akan menggabungkan data yang dipelajari oleh program dengan data yang dimasukkan oleh pengguna untuk mencipta imej baru.

Contoh mudah: Jika seseorang mahu memasukkan teks, seperti menembak anjing pada basikal.

Penjana seni AI pada proses program fotografi dan mencipta imej anjing mengikut arahan anda.

Oleh itu, jelas bahawa penjana grafik AI boleh menghasilkan imej baru yang sesuai dengan gaya, warna, model dan ciri-ciri lain yang pengguna mahu. Di samping itu, banyak maklumat tersebar mengenai pemilihan program pembuat karya seni AI.

 Contohnya ialah aplikasi yang agak popular yang dipanggil Dall-E 2, yang mempunyai penjana imej AI yang boleh memproses imej dari perintah teks.

Di samping itu, masih terdapat banyak aplikasi yang menggunakan penjana karya seni AI lain.

Walau bagaimanapun, masih sukar untuk datang dengan idea-idea baru bahawa program ini belum dianggap secara langsung. Dalam erti kata lain, ia tidak mempunyai sambungan emosi seperti artis mempunyai.

Oleh itu, artis manusia boleh memanfaatkan inspirasi, emosi dan latar belakang budaya mereka untuk mewujudkan kerja-kerja yang unik sambil menyediakan hubungan yang lebih mendalam dengan peminat daripada penjana seni AI.

Comments0

Type above and press Enter to search.