BUW7GUC7GUOiGpY8BSO8GUMi

Dianggap Tidak Sah, Ini Kata Ulama Soal Pernikahan Sabri Yunus dan Angeline Tan

Johorpress - pelakon Malaysia Angeline Tan telah berkahwin dengan pengarah Sabri Yunus. Perkahwinan mereka menarik perhatian kerana mereka kedua-dua rakan lama. Sabrina juga memeluk Islam sebelum berkahwin. Malangnya, perkahwinan pasangan Malaysia dianggap tidak sah oleh seorang ulama bernama Sheikh Nuruddin Marbu Al Banjari. Dinyatakan daripada Astro Awani, dalam satu persidangan baru-baru ini, Sheikh Nuruddin berkata pasangan itu berkahwin dengan pakar agama Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin tidak menyelesaikan qabul atau dianggap tidak sah.

Berikut  AlasanDianggap Tidak Sah, Ini Kata Ulama Soal Pernikahan Sabri Yunus dan Angeline Tan

Syekh Nuruddin juga menyatakan keduanya adalah sah. saat ini selingkuh karena pernikahannya tidak sesuai agama. Sabri dan Angeline mengaku kecewa dengan tudingan agama. Menurut sutradara berusia 62 tahun itu, pernikahan tersebut  sah.

Angeline Tan pun angkat bicara dengan mengatakan bahwa tuduhan tersebut tidak berdasar. Menurut Angeline, dia punya saksi yang melegalkan pernikahan mereka. "Kami punya dua saki, jadi kalau mereka bilang sah, sah. Dia (Syekh Nuruddin) tidak. Sebagai saksi kami, dia tidak berhak menyatakan pernikahan kami. pernikahan tidak sah," kata aktris berusia 56 tahun itu.

Comments0

Type above and press Enter to search.